Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Emma Andersson - 2 februari 2010 20:48

Åh vad besviken jag blir, var ute med Felicia innan. Och naturligtvis snöar,snöar och snöar det ute. När jag var på väg hem gick jag genom drivor som var upp till mina knän, kom hem och slängde av mig kläderna direkt, blir nog myskväll nu. Ska lägga mig runt 22.00 då jag börjar 6.45 imorgon bitti, HOPPAS vägarna är plogade och fina då, annars vet jag inte vad jag tar mig till!


 


 


Förresten så är korsord min nya sak. Löser inte allt för det är jag för "blond" för. Vem kan lixom alla orden om inte 60- talisterna, mohaha.


 


Vem vill se min och systerns snögubbe? coolaste ever.


 


Nu ska jag slänga mig i sängen, godnatt på er!


   

Av Emma Andersson - 2 februari 2010 15:53

 

 


Bilden säger allt, jag älskar dig Eric <3


Av Emma Andersson - 2 februari 2010 13:06

 


Ni anar inte så uppspelt jag är, som jag berättade innan så ringde jag till gubben för en stund sedan, och vet ni vad? Bilen var inne på verkstaden nu och gick allt som det skulle så besiktas den senare och jag kan hämta den, men jag hoppas nu på att allt kommer gå bra och att den fungerar som den ska, hoppas, hoppas.



Tydligen hade dom gjort fel på jobb, så jag jobbar inte ikväll utan jag är ledig idag, där förlorade jag mer timmar. TYVÄRR!


 

Av Emma Andersson - 2 februari 2010 12:27

 


Godmorgon!


Vaknade inte med tuppen imorse, steg upp 10.30, såå härligt..

Drog på mig mjukiskläderna och körde ner till byn och solade,

ännu härligare. Nu blir det snart frukost vilket jag verkligen inte orkat

äta ännu. Ska ringa snubben med bilen och ja nu jävlar!


Jobb ikväll,16.00-20.00,

inte många timmar men bättre än inga alls.


Förresten så har jag och Eric 2 år och 8 månader idag,

kan ni tänka er att vi har varit tillsammans i 32 månader.

I sommar har vi 3 år tillsammans och vi läntar efter att få flytta

ihop och jag har aldrig varit lyckligare.

Det är med honom som jag vill leva med och dela mitt liv med,

JAG ÄLSKAR DIG <3


Puss och kram!


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards