Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Emma Andersson - 15 februari 2010 21:13

 


Denna dagen har dock gått snabbt, vi jobbade på bra så vi var färdiga hyfsat tidigt tyckte jag. Jag körde ju mammas bil och det gick bra, men det var inte så roligt när man kom på vägen mellan V.ingelstad och Svedala kan ju säga att jag kunde inte köra fortare än 40km i timmen. Det lutar på att jag får köra antingen 101-108 imorgon bitti eller motorvägen sen 101 får se hur det blir (mammas bil är en sommarbil) thihii. Alltså den drar mot höger och det är hopplöst när det är snö och is på vägarna, tur att man inte är en mes med bilkörningen!


Ikväll ska jag bara ta det lugnt med en film och mysa. Är rätt så trött och framöver har jag jädrans massa med jobb. Förstår ni att under Februari månad får jag ihop ca. 110 timmar och det är rekord för mig. Bara nästa vecka ska jag jobba röven av mig då jag har över 50 timmar. Mars lön kommer att bli så härlig, ge mig mars nu <3


Förresten så hade jag och min pojkvän helt fel för oss, vi har inte alls det 3 år i sommar, utan vi har 4 år i jul. Haha. Herregud vad länge vi har varit tillsammans, jag älskar honom lika mycket nu som då. Han är den finaste killen som finns, han finns alltid där för mig och han bryr sig alltid lika mycket om mig. Nu låter jag som 50 år men jag vill dela mitt liv med min pojkvän, jag vill flytta ihop med honom och så småningon förlova mig och skaffa barn. Kärlek <3


Puss på er!


 

Av Emma Andersson - 15 februari 2010 12:24

 


Idag är det ingen vanligt dag, jo det är ju tyvärr det! En ytterst vanlig måndag med jobb ikväll, härligt.. Ska väl se ifall jag får igång mammsens bil och kan köra till jobb senare, men först ska jag iväg och handla frukt, massor med frukt. Gott!


Och för er som inte tittat ut än så snöar det för fulla muggar, fy fabraham det har gått mer än halva februari och vädret har inte vänt än, varför?

Sommar, sol och korta kjol, sola och bada och pinacolada <3
Man kan ju förstå varför man längtar efter sommaren, detta har varit en helvetes lång vinter det borde vara vår nu.


Min lyckade helg:


Fredag, LEDIG! och det var väldigt skönt må säga. Min pojkvän kom hem till mig och vi lagade mat och tittade på tv och ja vi mestadels tog det lugnt.


Lördag, Jobb! Körde hem och fixa mig sen åkte jag till pojkvännen och vi tog det lugnt för vi var ju rätt så trötta efter en tidig lördagsmorgon ^^


Söndag, LEDIG! Vi vaknade upp och fixade lite, sen åkte vi till stan och tittade på en tidig föreställning av Farsan på bio, den var väldigt rolig.

Vi gick till lilla torg och jag fick beslutångest över vilken restaurang vi skulle äta på, men efter lite om och men så valde jag Mando steakhouse där vi naturligtvis åt planka, mums säger jag bara!


 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards