Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Emma Andersson - 17 mars 2010 19:49

Det blir en sen middag idag också, kotletter min favorit, gött! Idag blev bara en hemma dag men lika glad är jag över det. Imorgon har jag däremot röven full hela dagen.

Det börjas med jobb 8.00-15.45 sen snabbt hem och duscha och göra vid mig sen ska jag vara på möte klockan 17.00 men min pojkvän och hans pappa angående lån om hur mycket vi får låna och så vidare.

Därefter ska jag köra till Staffanstorp (kommer köra väldigt vilse) ska träffa Steffie i deras lägenhet, har aldrig varit i deras nya så det kan bli kul att se hur dom bor och vi träffas knappt längre har inte setts sen min student och sen mormors begravning, tråkigt värre så går allt annat emellan men det ska bli trevligt att ses en stund iallafal!


Vilken dag va? Tur att jag är ledig på fredag så att jag kan vila upp mig ordentligt och bara ha tid till mig själv, hårinpackning, ansiktsmask, bra musik och SOVMORGON vilket jag inte haft på väldigt länge. Stay Cool!




Vad sägs om lite fler bilder på lilla söta Siv?


         



Av Emma Andersson - 17 mars 2010 14:58

Varken igår eller idag har jag ätit eller druckit något onyttigt. Jag har klarat mig med ramlösa eller juice till och med druckit lite vatten vilket jag hatar. Ska snart äta lite frukt har köpt hem äpplen, apelsiner, bananer och en ananas. Ananasen är min absoluta favorit, tack till min pojkvän som lärde mig att äta det!


Idag vet ja inte vad som händer har jobbat mellan 7.30-14.00 så jag ska väl mestadels ta det lugnt, det kan också vara skönt ibland. Kanske blir det att jag går ut och går en runda ikväll och får lite motion och frisk luft på köpet..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards