Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Emma Andersson - 18 mars 2010 21:31

Inte för att skryta eller så men jag och Eric fick hem kontraktet innan idag, så i November flyttar vi in i den nybyggda lägenhet, suprice suprice. Asså ni kan verkligen inte ana hur glad jag är, jag vill bara skratta och skutta runt. Jag vill bara räkna ner dagarna tills november det är typ 8 månader men innan dess så hinner jag spara pengar och vi hinner handla mer till lägenheten. Jag är alldeles uppspelt nu. Min dröm slås in, jag ska bo med min älskade pojkvän <3


Jag har varit och jobbat idag 8.00-15.45, jobbig lång dag. Men det var bara att stå ut med tanke på att jag är ledig nu fredag/lördag.

Efter jobb hann jag hem och duscha innan mötet. Vi fick reda på att om vi skulle ta ett lån kunde vi få låna upp till 800.000 för att klara av månaderna

(men nu fick vi ju hyreslägenhet) så inte mer med det.

Sen åkte jag till Staffanstorp och som jag sa igår så körde jag lite vilse men jag löste det och kom rätt tack vare steffie, hade det trevligt och det var så längesen vi sågs. Det är alltid roligt att umgås med sina nära och kära!


Det känns som om jag strax ska titta på en film sen somna gott och jag ska absolut ha sovmorgon imorgonbitti. Över en vecka sen jag sov ut så den som väcker mig imorgonbitti kommer jag bara att vilja slå ner!


 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards