Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Emma Andersson - 29 mars 2010 17:23

just nu sitter jag med en mini pc och det är sjukt irriterande, dom är för små, blää det är så jobbigt att skriva rätt och allt.

vaknade av en överbusig siv imorse som bet och hade sig. gjorde vid mig överlångsamt och handlade ny toning. Sen bar det av till svågertorp med lillasystern, följde med henne in till en syaffär (övertråkigt) sen gick vi vidare mot Djurarken där det handlades godis till hampus och siv. Sen RUSTA! tänkte inte handla något men det blev lite ändå hehe.. Idag blir det bara att ta det lugnt kanske blir det en  film, har en kort jobbtur imorgonbitti och börjar 7.15 så det lär behövas lite sömn iallafall!


Just nu tonar jag håret, sen ska jag färga mina ögonfransar mörkare, fashigt. Därefter blir det ansiktsmask, ni vet dom roliga som man drar av från huden,awesome. Vilken vårdkväll jag har för mig sälv, mysigt!


Mitt tips till er:

jag vet att många vill ha dyra parfymer som luktar gott osv. Men det finns billigare parfymer som trots allt luktar lika gott. Ett exempel är en parfym jag köpte idag: Magic Girl 69kr. Nu tänkte många säkert vad var det för något billigt skit men huvudsaken är att den luktar precis som Escada parfymen som jag fått efter mormor som nu är slut. Jag är jätteglad över den och att den var billig var bara ett plus för att få en likadan lukt och den luktar jätte gott!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards