Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Emma Andersson - 31 mars 2010 12:07

Naturligtvis tänkte jag vara rar mot min pojkvän och boka biobiljetter till på fredag, The bounty hunter. Den verkar skit rolig. Men då kom problemet, jag kan inte betala med mitt jävla kort på internetsidor, snacka om att få fededamp. Så nu får min snutte fixa det senare och där var den överraskningen förstörd!

Har precis lärt mig lite om dosan som jag fick förra veckan så nu har jag överfört mina första pengar till mitt sparkonto, woho. Det känns inte rätt men jag måste fantemej börja spara nu, för min och för pojkväns skull och för vår lägenhet så att vi kan ha fina möbler och mat och prydnader och allt annat som behövs..

Har börjat slänga saker på mitt rum nu, hallå vad ska jag med en gammal tv till som inte används? Och min gamla ridhjälm, hejdå!

Nu ska allt skitet bort härifrån..


Återigen Paparazzi Siv:


 

Sova, ni ser väl att jag myser!


 

Varför skulle inte hundar kunna le?


  Får inte hundar också leka med snöre som katter gör?


  Varför vill ingen hälpa mig att bli torr? JAG FRYSER!!!!!!!!


  Sist men inte minst, gud vad jag är söt! Nästa Sweden dog modell?




Av Emma Andersson - 31 mars 2010 10:52

Var det bara för mig som timmarna flög iväg igår kväll? Jag tittade lite på tv, åt min chokladmousse, bäddade in mig under täcket, gjorde lite korsord sen blev det tv'n igenoch helt plötsligt så var klockan 03.30, obs. Sen att man vaknar 10.00 och är hel pigg det är ju en annan  femma, ögongen är lite trötta just nu men jag vill inte sova mer, kanske tar en powernapp lite senare vem vet.


Idag ska jag träffa min pojkvän , the greatest person in the whole wide world. Saknar hans närhet och att bara prata med honom men mest av allt så ser jag så mycket fram emot i höst. Först fyller vi ju år i september, sen i november får vi vår efterlängtade lägenhet, woho. Och i december så jag har och min underbara pojkvän 4 år tillsammans. Och jag kan glatt meddela att det är dom bästa åren i mitt liv, och många fler kommer det absolut att bli (:


Usch vad mycket skit man kan sitta och skriva här på internet.


Det är kanske dags för mig att göra lite nytta nu, duscha, lägga mig i sängen lite till, gosa med hunden. Äh det finns inget vettigt att göra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards