Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

mhm..

Av Emma Andersson - 26 november 2009 22:15


Nu vill jag bara att det ska vara söndagskväll och att jag kan sova och ha min lediga måndag, men samtidigt så vill jag dock inte att det ska bli nästa vecka, jag vet inte riktigt varför jag känner så men jag har så mycket nu på närmsta tiden, jag ska gå bredvid på nya jobbet därmed nätter. Kan jag klara mig att vara uppe en hel natt? det gör jag väl men jag har aldrig testat att jobba natt någon gång måste blir första. Sen blir det massor med delegeringskurser både medicin som dom har vecklat in och insulin.


Spännande det kan jag hålla med om men jag vill inte bli stressad bara, som idag när jag kom till jobbet jag hade inte ens varit där i 10 minuter sen blev jag alldeles stressad, måste tagga ner. Jag vill jobba mycket nu och tjäna mycket pengar men samtidigt så måste jag ha tid för mig själv, min fritid och umgås med min pojkvän och med min familj.


Ibland önskar man att allt kunde varit så mycket lättare, bara ge mig ett fast jobb så slipper jag stressa med två jobb. Hemvård eller boende? Äldre eller barn? Om man bara hade varit lite äldre och vetat vad man vill jobba med. Jag vet på ett ungefär vad jag vill jobba mig vidare mot, men man kan aldrig lova sig själv för mycket, man kan däremot ha något att se framemot. att ha ett mål!


Körkortet var mitt mål. Men nu då, nu när jag fått mitt körkort? Vad blir nästa mål? Jobb, lägenhet? Hmm, det får vi se. Nu måste jag bara tagga ner så att jag inte är uppjagad, stressad och nervös och för upptagen framöver.

Nu går jag och lägger mig, det har varit en väldigt lång vecka och den kommer att bli längre. I helgen är det ingen vila för mig, 4 jobb pass väntar på mig!


Tjohej och godnatt!!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards