Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg under november 2009

Av Emma Andersson - 4 november 2009 12:33


Vilken sovmorgon, jag vaknade runt tio då jag la kvar i sängen och läste

lite tidningar. Gud vad härligt, första sovmorgonen på över en vecka, nice!

Gick ner och åt en ordentlig frukost, tänkte gå ut och joggat idag men det

är ju svinkallt ute, plus det har småsnöat lite, bara väldigt, väldigt lite då..

Blir kanske att jag går ut en runda istället om jag pallar.


Blir bara mysdag, min pojkvän ringde nyss mig, skönt att höra hans röst :D

saknar honom redan, ge mig fredag nu så jag kan mysa med min pojkvän..

Idag kommer jag också att vara ensam hemma, tråkigt, blir massor med

filmer, böcker och myspys..



 





Av Emma Andersson - 3 november 2009 14:01

  

Här sitter jag ensam och tittar på film, jag har tittat på fake fiancé tror jag den hette,

det var en smårolig komendi och nu är här någon Adventure in paradise,

det fungerar helt utmärkt, dricker te och tar det lugnt,

jag hatar att vara ensam hemma, man vet knappt vad man ska göra och

ingen pratar med en och här är såå tomt inte ens hampus är här ju :(


Senare ska jag upp på mitt rum och göra något som jag inte gjort på

väldigt, väldigt länge. Jag ska fixa lite med min scrapbooking.

Jag älskar att pyssla och hålla på så det är en alldeles utmärkt

idé att göra när man vill tidsfördröja något.

Kanske tar tid och pysslar om mig själv sen, kanske med ett fotbad,

hårinpackning och lermask. Det låter jätte härligt!


Nej nu har jag missat för mycket av filmen, bäst att jag tittar

lite på den igen annars hänger jag inte med alls sen..



  

Av Emma Andersson - 3 november 2009 10:44

   '

Åkte hem till min pojkvän igår och spenderade min natt där.

Vi tittade på lite tv och hade det mysigt med lite popcorn

innan det var dags att lägga sig för natten,

Jag villa bara ligga kvar imorse och krama och pussa min pojkvän men

jag åkte vid sju för att ta bussen till körskolan och naturligtvis

glömmer jag att hoppas av haha såå jag fick gå från konserthuset

, det förvånar mig verkligen inte. Jag brukar glömma att hoppa av

alltid just när jag ska till körskolan. Klumpeduns!

Åkte på mörkerkörning så få vänta minst två veckor tills nästa

uppkörning, fått nån lektion så jag kan känna mig säkrare

men detta ska jag fixa, jag klarar det :D:D snart är det mitt!


Är sugen på att äta något, kanske har vi något gott att äta till

frukost idag. Hmm får resa mig och titta efter faktiskt..


Ikväll är det självklart Ugly Betty och Desperate housewives, hehe.

Aldrig en tisdagskväll utan sina älsklingsprogram, neverever..

Nu ska jag ringa lite samtal och fixa lite saker, have fun!



  


Av Emma Andersson - 2 november 2009 14:39

 

Det har varit lite blandade känslor idag.

Imorse när jag borstat tänderna så kom min frukost upp igen.

Hatar att kräkas det är det värsta jag vet :/

In till stan allt kändes skitbra, satt i körskolebilen 45 minuter för

att vänta på uppkörningen, satte igång allt gick skitbra,

parkering, backning allt kändes skit grymt..

Jag körde jättebra idag, var 100 på att det var godkänt.

Men jag kuggade, han jävla gubben tyckte inte jag körde miljövänligt.

WHAT A FUCK? idiotjävel, första gången sa den andra att jag körde bra och så

bara parkering och back som behöve bättras, och nu kommer han och säger att

jag inte är bra? jävla gubbjävel. Är så jävla lack på allt det här nu.

Jag körde exakt likadant som sist om inte bättre till och med.

Jag körde fan bättre än vad alla idioter på vägarna gör

och hur fan har dom fått sina jävla körkort ???? Köpt eller???

Ni kan fan inte sitta och tycka olika och kugga någon för en sån sak.

Dom på vägverket är ju för fan helt jävla dumma i huvudet, IDIOTER!


Till det positiva nu då, hade "utvecklingssamtal" med chefen, woho.

Löneförhöjning, det känns så jävla bra fan vad glad jag är.


Ni förstår varför mina känslor är blandade idag va? hehe. Vill bara spy

på allt och skita i det jävla körkortet på grund av det jävla vägverket...

Ska snart laga till falukorv och makaroner sen ikväll hem till

pojkvännen och sova där med honom inatt, jag har längtat efter det <3



 


Av Emma Andersson - 1 november 2009 21:08

 

Varför ska det kännas så här?

Jag vill bara sova, glömma allt för en sekund och vakna upp

i ett paradis, mitt drömland, min fantasi kunde det blivit bättre?

Men jag får leva kvar i verkligheten, tränga bort saker, och ha tankar som

sprider sig upp enda till jupiter. Usch vad jobbigt det blev helt

plötsligt att vara en människa.


En i mängden av hela världens befolkning.

Jag tror jag går och gömmer mig under täcket och lever i mina drömmar.






 

Av Emma Andersson - 1 november 2009 12:16

Idag är det den första november, ofattbart!!

Var på jobb precis, slutade 11.00 jag går på igen sen 15.45-20.30

så jag är ju ledig några timmar, passade på att åka hem så att jag

kan äta och eventuellt vila ut lite, och ikväll blir det CHIPS.

Jag är så otroligt sugen på chips mumsfilibabba.. hehehe, gottesug!


Ikväll är det även filmen På smällen på trean, den är hyfsat rolig.

Men det blir nog läggdags direkt efter den filmen för jag ska

upp tidigt imorgon också , *suck*...

Enda sovmorgonen man fick denna veckan var i onsdags annars har

jag fått gå upp väldigt tidigt. Men nu kan man sova ut någon annan dag!


Nu är jag jätte hungrig så jag ska se om vi har några rester

att äta här hemma så att jag kan bli nöjd.

Sen ska jag slänga mig i sängen och ta det lung innan jobb

kallar på mig igen. Byebye!



 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards