Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

solning

Av Emma Andersson - 5 februari 2010 12:43

    


Blev ingen jätte lång sovmorgon idag, men sov till tio och det räckte alldeles lagom, skönt att få sova ut lite iallafall..

Jag har redan hunnit vara nere i byn och solat, så skönt, jag jobbar på den solbrännan jag aldrig fick förra året och jag har känt mig som ett spöke, men nu känns det redan bättre efter tre solningar.


Skrubbat huden och lermasken sitter nu i, älskar båda två totalt, det har gett förändring på min hud som även är len som en bebis rumpa nu..


Sitter desperat och irriterar mig på min utväxt, mitt hår växer ovanligt snabbt.. Det är jag väldigt glad över men att ha utväxt som blir längre och längre det stör mig väldigt mycket. Ska fixa det eventuellt på söndag och det ska bli skönt! Förresten så har jag inte plattat mitt hår på nästan två veckor, jag börjar gilla de att ha de oplattat!


Ska nog snart äta min sena frukost, det bir bara en skål med Yogurt, vi har tyvärr bara neutral hemma och den smakar inte gott, jag blandar då i lite outspädd svartvinbärs saft och får smak på den, det är väldigt gott!


Snart får jag väl lära mig dricka kaffe också nu när man blir äldre och äldre, men det smakar skit, jag tar i 5 sockerbitar och mjölk så smakar det lite bättre, Teé är min smaksak och det är en sak som jag kan dricka hur mycket som helst av. Men bara för jag börjar bli äldre ska jag inte sluta med oboy, oboy är min grej, Gott ja!


Nu kallar även duschen på mig, får väl bege mig in där och börja fixa mig. Ska möta upp Eric inne i stan 17.00


 


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards