Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

One Night Stands

Av Emma Andersson - 5 februari 2010 13:09

 


Okej, en gång för alla så får ni min åsikt om just engångsligg.


Engångsligg är inget jag uppskattar, jag kallar inte folk för slampa för att dom har massa engångligg det är ju deras val.

Men jag själv skulle aldrig kunna få för mig att ha sex med så många

och så olika killar för skojs skull, eller för njutning.

Enligt mig själv så är det äckligt, vidrigt och slampigt.


Jag har denna negativa åsikt om engångsligg för jag har inte sex med vem som helst, jag tycker det är vidrigt att ha sex utan känslor, det leder ingenstans?

Jag tycker att sex är något fint, det är något som man ska dela med den man älskar och har känslor för. Att vara en kåt prick som har sex med allt och alla är ju som att köpa en massa könssjukdomar,

och inte nog med det så kommer ju sex aldrig att vara just det fina.


Det finns säkert ni som räknar hur många ni har haft sex med och som vill ha sex med fler än era vänner, hallå? Jag ångrar alla de jag haft det med förrutom min pojkvän som jag har nu. Jag ångrar allt de andra,

just därför för att jag tycker att det är speciellt med sex.

Och det är något speciellt med min pojkvän.


Min tankte till er som hoppar i säng med vem som helst det är att ni borde skaffa er ett liv och sluta knulla runt en massa, det är vidrigt!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards