Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

TYCK TILL!

Av Emma Andersson - 6 februari 2010 21:31


Jag är så förbannad, hur kan en hel parkering med över 7 rader vara proppfull en hel helg? När jag kom hem nu ikväll så var den propp full, inte nog med att folk parkerar som krattor nu när det är snö men herregud så mycket bilar.

Det stod till och med 10 bilar längs gatan och där fick även jag ställa mig, jag trodde först jag skulle få parkera på parkeringen 2000 meter bort

men som tur slapp jag det!

Jag har jobbat 15.45-20.45, det kändes skönt att tjäna lite pengar och min pojkvän är ju ändå upptagen med sin kurs i helgen så honom kan jag ändå inte träffa, det är redan ensamt utan honom <3


Jag och mamma satt och pratade innan och då kom vi fram till följande:

Jag ska inte köpa en bil nu, jag tar tillbaka mina 2000 kronor från handpennningen som jag gett gubben, sen ger jag min bror 5000 som jag är skyldig honom.

Då har jag 4000 sparade kvar och vet ni vad då ska jag tatuera mig. Jag ska ringa och boka en tid så fort som möjligt, I'AM SO EXCITED!


Min mamma och hennes sambo åker till sälen om 10 dagar så till dess får vi samsas om bilarna vi har. De är sen iväg i 10 dagar och när dom är tillbaka så får mamma sin nya bil, vilket innerbär att jag får mammas bil och kan köra med den tills jag sparat ihop med pengar och kan köpa en bättre bil, härligt va?

Det känns jätte bra, särskilt att jag kan tatuera mig vilket jag velat göra väldigt länge nu, men ska dra med min pojkvän för jag är ju såå nervös!


Jag jobbar 8.00-13.00 imorgon så jag får lägga mig i tid ikväll plus jag ska hinna duscha så att jag kan känna mig lite fräsch, GODNATT!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards