Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg under mars 2010

Av Emma Andersson - 17 mars 2010 14:58

Varken igår eller idag har jag ätit eller druckit något onyttigt. Jag har klarat mig med ramlösa eller juice till och med druckit lite vatten vilket jag hatar. Ska snart äta lite frukt har köpt hem äpplen, apelsiner, bananer och en ananas. Ananasen är min absoluta favorit, tack till min pojkvän som lärde mig att äta det!


Idag vet ja inte vad som händer har jobbat mellan 7.30-14.00 så jag ska väl mestadels ta det lugnt, det kan också vara skönt ibland. Kanske blir det att jag går ut och går en runda ikväll och får lite motion och frisk luft på köpet..

Av Emma Andersson - 16 mars 2010 20:24

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är vidrigt.


min nya radio är inkopplad i bilen nu, great äntligen kan jag lyssna på MUSIK!!

nu ska jag strax äta, sen middag jadå. Sen blir det naturligtvis desperate housewives och cougar town.. Godnatt på er, är väldigt trött idag och imorgon är det jobb 7.30-14.00

Av Emma Andersson - 16 mars 2010 09:37

Nu är jag lite skrämd, inte nog med att jag tror att att jag har cancer i näsan utan nu har jag även tydligenför högt blodtryck och puls för min ålder, hallå jag vill inte ha diabetes eller kärlsjukdomar. Jag blir så ledsen på allt, dumma barnmorska på ungdomsmottagningen som sa sannigen till mig. Var där inne i Malmö 8.30 och fick ett bedövningsplåster och lite sånt. Nu sätter dom tydligen in staven på ett nytt ställe, bakom armen :S jag ska ha det gamla stället, tack och hej. (Tur att man fick välja)...


Nu ska jag till fotvårdaren klockan 11.00 och behandla mina fötter. Det kan vara mina vårtor som ska väck FÖRALLTID. 150 kronor, det är ingenting. Hoppas att Tina fixar det här nu, då kommer jag bli överlycklig. Men jag vill inte veta hur det kommer att sluta, jag är världens kittligaste person under fötterna, nästa gång ni ser henne har hon kanske blåtiror i ansiktet, haha. Nej men det går nog bra!


Jag längtar som in i tills veckan är slut. Det är nämligen så att jag och Eric har chans att få en nybyggd lägenhet i november men tvättmaskin och diskmaskin och allt annt, allt är splittrans nytt. Kontrakten kommer hem i veckan så vi hoppas på att vi får hem ett för vi hade tydligen ändå bra chans att få en, håll tummarna för oss för det gör jag, får vi den så blir jag ÖVERLYCKLIG!

Av Emma Andersson - 15 mars 2010 11:26

Fredag: LEDIG! Jag tog det lugnt, handlade lite på IKEA, trodde jag skulle gå vilse där inne men jag överlevde och jag hittade det jag skulle ha. Jag var väldigt lat så jag körde hem till min pojkvän istället för att ta bussen. Vi åt en god middag och mös sen var det dags för hockey. Malmö vann ju såklart!


Lördag: Jag var och shoppade lite på jägersro medans min pojkvän var och tränade. Linnen behöver man alltid nya eller? Det blev också fotoalbum och en förvaringslåda som jag har under mitt sängbord (min gamla var en skokartong, inte så snyggt) haha. Sen åkte vi till Media markt handlade en ny bilradio, nu väntas bara intrallationen, buhu. Vill ha den i nu. Det blev också burlöv center innan vi körde hem om min mamma och Eric fick se vår nya hund, han tyckte att hon var jätte söt iallafall!


Söndag: Vi tog mestadels lugnt, åt lite skräpmat och hade det roligt/mysigt. Mot 17.00 tiden skulle jag åka hem med istället blev det en spontan tripp mot bion med Felicia och Alexandra, det blev Remember me. Filmen var suveränt bra, små sorglig men jag rekomenderar er att se den iallafall!

Av Emma Andersson - 14 mars 2010 13:35

  

Inte för att vara pestig, men gud vad liten jag ser ut att vara. Bilden är från julas och jag ser småsur ut för jag är så jävla trött efter allt jobb, i 'm keep going!



Siv

Av Emma Andersson - 12 mars 2010 10:12

Vi har haft Siv hemma nu sen i onsdags. Världens sötaste flicka <3


    

  

Av Emma Andersson - 9 mars 2010 12:26

Pretty woman, walking down the street. Sen igår har jag haft den låten på huvudet. Är ledig idag igen, skulle sova länge länge länge men min syster sprang in på mitt rum vid halv tio och naturligtvis kunde jag inte somna om, AAH snacka om att man blir sur. Nu ska jag alldeles strax duscha sen ska jag köra och tanka bilen.


Idag ska jag hem till min pojkvän men det är tvkväll som gäller, Dejting in the dark, desperate housewives och cougar town. Kan det bli bättre en tisdagskväll?

Av Emma Andersson - 8 mars 2010 17:06

    


Då är man hem kommen i Vellinge hos sin kära mor. Det luktar gott i hela huset då jag har bestämmt middagen idag, det blir kycklig och jag är väldigt sugen på mat just nu och väldigt hungrig. (Fast jag små äter hela tiden)


Så fort det blir lite varmare ute så börjar jag att springa. Det känns jätte bra och jag känner mig inspererad av mig själv, konstigt nog. Let´s go, hey ho.


På onsdag får vi möjligtvis hem en liten coccer spaniel på 4 månader till mamma. Jag älskar hundar och hoppas på det bästa. Vi adopterar den. Hela kullen har blivit "misskötta" på kenneln som dom var på och det kan medföra till att dom är folkskygga nu men jag tror att det kommer att gå bra här hemma!

Jag tycker själv att adoptera en hund är mycket bättre än att köpa en. Vi räddar hunden från att bli avliven och allt annat, man kan känna sig stolt och trygg efter att ha gjort en bra gärning.


Denna veckan jobbar jag inte lika mycket som dom andra 3 veckorna, det glädjer mig totalt. Jag har även fått min mammas bil så nu är jag även "bilägare" åt en gammal ford (combi). Det enda som ska fixas är radion eller antennen som jag och min pojkvän ska försöka att fixa nu i veckan...

Hej radio. Jag kan inte leva utan dig <3


Förresten så är jag jätte nöjd med alla kläderna jag köpte i Ullared, det var snygga kläder och allt satt bra på en. Vad sägs om en tripp upp där innan sommaren? Yes!

Jag handlade bara för 2400, och det blev ändå 4 fulla påsar, i feel good. Stolt?


Nu måste jag bara ner och retas med min syster, det är lika kul varje gång.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards